Et køb foretages på følgende måde

For at foretage et køb hos timbermanwebshop.dk  skal du igennem 5 trin.

  • Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Tryk "Fortsæt" hvis du ikke ønsker at bestille flere varer. Tryk igen på "Fortsæt"
  • Indtast dine personlige oplysninger. Tryk "Fortsæt"
  • Vælg leverings og betalingsform. Godkend "Salgs- og leveringsbetingelser". Tryk "Fortsæt"
  • Tjek at alle oplysninger er korrekte. Tryk "Godkend ordre"

 

Bestilling

Hos Timberman kan du kun bestille varer via timberman.dk .

Har du forespørgsler til varer, som ikke findes på siden, er du altid velkommen til at kontakte os på timberman@timberman.dk eller tlf. +45 9952 5252.

Når du handler på timberman.dk  indgås aftaler på følgende sprog: Dansk

Alle priser er vejledende markedspriser incl. 25% moms. Priserne er gældende dagspriser.

Der tages forbehold for fejl, sortiments- samt prisændringer. Vi gør endvidere opmærksom på, at prisen på enkelte produkter kan ændres gennem året.
Mellemsalg forbeholdes. Varen kan derfor risikere at være udsolgt, inden din ordre behandles.

 

Betaling

På timberman.dk  kan du betale på 3 måder.

  • Kreditkort.
  • Bankoverførsel (gebyr)
  • Afhentning og betaling hos din lokale Timberman Partner

På timberman.dk  kan der gebyrfrit betales med: Dankort, Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard eller JCB. Dine penge ved denne betalingsform er beskyttet af Indsigelsesordningen. Læs om Indsigelsesordningen her.

Pengene trækkes først på kreditkortet, når varen afsendes fra vort lager.

Du har også mulighed for at betale for varerne ved overførsel via netbank eller en almindelig bankoverførsel, som kan være omfattet af et gebyr.

Denne form for betaling er dog ikke omfattet af Indsigelsesordningen. Læs om Indsigelsesordningen her.

Ønsker du ikke at betale med kreditkort på nettet eller ved bankoverførsel, har du på timberman.dk  også mulighed for at vælge "Betaling og afhentning hos Timberman Partner".

Vælges denne, vil dine varer blive leveret hos den valgte Timberman Partner. Betalingen sker kontant eller med kreditkort ved afhentning af varerne hos din lokale Timberman Partner.

For alle betalingsformer gælder det, at alle informationer sendes krypteret, hvilket vil sige, at vi ikke modtager informationer om din konto, kortoplysninger eller lign. Vi modtager udelukkende besked om, at transaktionen er gennemført.

 

Ordrebekræftelse
Når transaktionen er gennemført, modtager du automatisk en kvittering på, at vi har modtaget din ordre. Du vil inden for 24 timer på hverdage modtage en endelig ordrebekræftelse på den e-mail, du har oplyst ved bestilling.

Af ordrebekræftelsen vil fremgå alle oplysninger vedr.: Varer, antal m2/stk., eventuelle fragtomkostninger, totalpris inkl. moms samt leveringsadresse, leveringsdato og leveringsform.

 

Fragtomkostninger

Er den samlede ordreværdi over kr. 7.000,- inkl. moms eller herover, vil varen blive leveret fragtfrit til alle adresser i Danmark (ekskl. Færøerne og Grønland).

Ved ordreværdi under kr. 7.000,- inkl. moms tillægges en fragt på kr. 500 inkl. moms.

Ved mindre pakker på max. 30 kg/0,2 m2 og max. længde på 2,5 m beregnes fragt til kr. 100,- inkl. moms pr. pakke.

Levering til Færøerne, Grønland samt udlandet er baseret på vægt og beregnes individuelt. Du vil blive informeret om forsendelsesomkostningerne i forbindelse med endelig ordrebekræftelse.

 

Levering

Leverancen sker med fragtbil til fortovskant. Vi afsender varer alle hverdage. Så du kan som udgangspunkt regne med at ordrer, der er bestilt til levering inden for tre hverdage, leveres til tiden efter modtagelse af betaling. Enkelte gange kan uforudsete hændelser dog gøre det vanskeligt at overholde, i disse tilfælde vil vi kontakte dig.

Levering finder sted i dagtimerne, og sker på den angivne dato med Danske Fragtmænd. Leveringen er underlagt Danske Fragtmænds bestemmelser m.h.t. eventuel forsinkelse og reklamation.

Det er rent praktisk ikke muligt at oplyse et præcist leveringstidspunkt, men du kan ved bestilling oplyse dit mobil/telefonnummer, så ringer chaufføren en time før ankomst.

Træ- og korkgulve er modtagelige over for fugt, og det er derfor en forudsætning, at du er hjemme, når leveringen finder sted, samt at gulvene bæres ind og opbevares tørt og lunt straks efter levering.

Som udgangspunkt skal chaufføren have en kvittering før varen leveres - det vil derfor være en god ide, at indtaste en leveringsadresse hvor der er nogen til stede om dagen. Når du har kvitteret for modtagelse overgår ansvaret for varerne til dig.

Ved modtagelse af varerne skal du med det samme kontrollere, at det leverede er i overensstemmelse med din ordrebekræftelse. Hvis du finder fejl, mangler eller skader, skal dette straks meddeles chaufføren.

Vær opmærksom på at eventuelle fragtskader på varen skal noteres på fragtbrevet af chaufføren, så begge parter har en kopi af notatet, ellers hæfter du selv for eventuelle skader. Efterfølgende meddeles eventuelle fejl, mangler eller skader til Timberman's kundeservice på timberman@timberman.dk for at krav efterfølgende kan gøres gældende.

Synlige fejl og mangler ved varen skal anmeldes så snart disse konstateres, og inden varen monteres eller anvendes. Efter montering/anvendelse anses varen for værende accepteret uden synlig fejl.

Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet som aftalt, vil chaufføren medtage varen igen, og du vil blive opkrævet et gebyr for returkørsel. 

Med hensyn til ny levering kontakt Timberman på tlf. +45 9952 5252. Der vil blive opkrævet et separat forsendelsesgebyr i forbindelse med ny levering.

Levering til Færøerne, Grønland samt udlandet aftales individuelt.

Levering til Færøerne, Grønland samt udlandet aftales individuelt.

OK

Denne side bruger cookies.